Tuesday 2 July 2013

Cinta kerana Allah :)

Assalamualaikum :)

ya Allah, hati ini terpaut pada hamba Mu bernama lelaki. pertama kali mendengar suaranya mengimamkan para jemaah di sekolahku, aku begitu terpaku dan terpukau mendengar kelunakan suaranya. tanpa aku sedar, aku lupa dia bukan mahramku. aku meminatinya dari jauh, tidak pernah aku berniat  untuk memiliki mahupun mencintainya. jauh sekali, aku masih budak2 untuk ke arah itu. menguruskan diri juga aku belum 100% okey. hehe. tapi ya Allah, salahkah aku untuk meminati seseorang hambaMu itu. :( aku takot ya Allah, takut akan berlaku zina hati dalam diriku nanti. hambaMu itu seorang hafiz AlQuran. setiap masa aku melihat dia membawa Al-Quran, barangkali untuk dihafal selalu. doaku dalam hati, agar aku juga mendapat seorang suami seperti itu. soleh dan beriman, yang mampu membimbing aku ke jalan Syurga. In shaa Allah :) ya Allah, andai perasaan ini harus aku elakkan, maka kau bantulah aku untuk mengelakkan diriku dari terus terjeremus dalam semua ini. aku takot ya Allah, takot akan menghampiri zina. :( ya Allah, terima kasih kerana Engkau telah menganugerahkan aku perasaan indah ini. aku minta maaf Ya Allah atas keterlanjuran diri ini meminati hambaMu yang bukan mahramku. :'(

Terima Ksih Allah :)




aku berharap cinta yang akan Kau berikan kepadaku mampu mendekatkan lagi aku pada dirimu. :)

                                                                                       ikhlas : HambaMu yang hina. (:

No comments:

Post a Comment