Saturday 1 June 2013

Terima kasih Allah :(

Assalamualaikum. :( dalam setengah jam yang lalu, saya bukak laman web rasmi mrsm pc sebab saya tak sabar nak tengok markah exam saya. tapi saya tak sangka begini sakitnya kegagalan. :( ya Allah, saya tak boleh kuat buat masa sekarang. kekuatan saya tak cukup banyak untuk saya menghadapi sume ni. saya tak sangka result saya boleh jadi teruk macam tu untuk subjek tu. saya akui saya takleh jawab masa exam aritu. saya belum bersedia untuk hadapi kegagalan ini.tika ini, air mata ini seakan tidak mahu berhenti mengalir, bahkan sentiasa jatuh tatkala jari jemari ini menekan keyboard tanpa henti. :'( tiba-tiba rasa rindu dekat SMK KAMIL menjela jua. telah lama rasa rindu ini tidak bertandang dalam hati ini. saya takot, takot gagal lagi. saya sedar saya tak sesempurna orang lain. saya ........

saya harap png saya still okay. in shaa Allah :)

2 comments:

  1. Gagal sekali bukan bererti gagal selamanya...masih ada masa lagi dik...yang penting jangan putus asa...Allah bg ujian supaya kita sentiasa ingat kat Dia...Dia nak kita berdoa padaNya selalu... biasanya exam mrsm mmg lg ssh dari SPM... trust me :)

    ReplyDelete
  2. hmm. thankyou senior. :) in shaa Allah. lagipun kat sini pressure sangat. ore xtau bakpo jadi tokleh nk score trutama sekali subjek physics ngan bm. susahh sangat. btw, tengs again. semoga Allah redha.

    ReplyDelete