Friday 24 May 2013

jalan dakwah yang ku piilih. ^_^

saya tak pernah kata saya sempurn. tapi saya nak berusaha ke arah itu. tapi bukanlah untuk menjadi sempurna semata-mata, tapi saya nak jadi muslimah yang sejati. saya nak sangat merasakan kemanisan iman iaitu bahagia bila melakukan ibadat kepadaNya dan sanggup menanggung apa-apa kesakitan pun untuk Allah dan RasulNya. cuma satu je saya minta, orang lain jangan mempertikaikan perubahan yang saya nak buat, in shaa Allah. tak senangkan untuk kita melihat seseorang itu berubah. berubah tu memang senang tapi cara kita nak istiqamah dalam melakukan perubahan tersebut. hmmmm. satu lagi, saya harap dengan blog ni, semu orang boleh sama-sama baca apa-apa je yang saya post dalam blog ni untuk kebaikan bersama. heee :) saya nak kita semua sama-sama berunah ke arah kebaikan.


kan kan? :)

2 comments:

  1. jalan untuk berjaya memang takkan lurus, pasti ada bengkang bengkok, pasti ada durinya... sabar dan jangan putus asa... Insya Allah akan dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. in shaa Allah. sama-sama kita berusaha ke arah itu. :)

    ReplyDelete